Ամեն անգամ  հասկանում ես, որ պայքարելը քո միակ զենքն է (եթե իհարկե ձեռքումդ է ), որ ամեն թուլանալուդ վայրկյանը օր օրի կրկնապատկելու է դրա տևողությունը։
Ամեն անգամ երբ ուզում ես ձեռքերդ լվանալ ու դուրս գալ այդտեղից, որովհետև քոնը չի ՝ քո տեղը չի,  շուտ պետքա ոտքի կանգնես, ու սկսես պայքարել։ Էդ մի պահ պետքա լինի՝ ակնթարթ , որովհետև եթե երկարի, եթե  թողնես կիսատ ուրիշները կշարունակեն ՝ էլ քոնը չի լինի ։ կունենաս երկարաժամկետ ՈՉԻՆՉ։ Ուշ կլինի։
Ամեն անգամ սովորում ես, որ ամեն պարտություն պետք է էլի գլուխդ բարձր ընդունես  ու այդպես էլ ցույց տաս , որովհետև եթե տեսնեն  հուսահատությունդ էդ պարտության վայրկյանը կհավերժանա  ․․․․ Ու ամեն անգամ , երբ  որ էլի ոտքի կանգնես քեզ հա կհիշացնեն ․․․ ու էդպես կերկարի։
Ամեն անգսմ , երբ  որոշ մարդկանց քո կյանքից հանելը կամ հեռանալը մեծ ողբերգություն   ես համարում ու քեզ թվումա , որ տենց դրամա նույնիսկ գրքերում չկա ․․․ԷԴ պահերը անցնելու են  ու հետո ցնծալու ես՝ իրենց քո կյանքում  չունենալու համար ։ Իրենք են ընտրել ՝ չբռնես ։ Նրանք  արժանի չէին քո կյանքում լինել։  Ուրախացի՛ր․․․․․Դու սկսել ես քեզ ճանաչել։
Ամեն անգամ, երբ   կողքդ  որոշ մարդիկ իրանց իբր անչափ խելացի էությամբ  կփորձեն ինքնահաստատվել ՝ հեռացի՛ր: Դա քո միջավայրը չէ ։ Իրանք ամբողջ կյանքում  դա էլ կփորձեն բայց քո մեծությունը քո ձեռքումա ․․․Վստահ ։
Ամեն անգամ հասկանում ես, որ պետք է սահմանափակվես բարության ակնթարթներով , որովհետև սինդրոմա դառնում , ու բոլորը  մի օր թքած են ունենում դրա վրա ։ Սովորել են էդ ակնթարթներին ․․․․Դարձել է հավետ հիմարություն քո կողմից անարժան զանգվածների ուղղված։
Ամեն անգամ, երբ  խնդիր ունես մենակ էլ դուրս ես գալու դրա միջից ։ Ամեն մեկը իր համար է լողում ջրի վրա ՝ հազիվ իրան պահի ։ Շաատ- շատ խորտակվելուց դուրս հանեն  բայց էդ պահը քեզ պետք չի․․․ մի՛ ցածրացիր ։
Ամեն անգամ, երբ  մտքերը քեզ հանգիստ չեն տալիս ՝ հիշի՛ր, որ  մտածել  միայն մեծերն են կարողանում ։ Քո խնդիրն էլ հենց դրանումն է , բայց էդ ամբողջ կյանքի համար է , որովհետև դու անընդհատ սովորելու ես ու դրա հետ շատ բաներ չես հասկանալու ։ ԷԴ մտքերդ հավաքիր , շաղ մ՛ի տուր , որովհետև դրանք ինչ-որ մի տեղ, կամայական պահի գաղափար են ծնելու։ Մեծ գաղափար ։ Ու հենց դու ես փոխելու էն ընթացքը , որում չես ուզում գտնվել։ Հենց դրանումն էլ լինելու է  քո ու իրանց տարբերությունը ։ Հասկացի՛ր ։
Ամեն անգամ  երբ աչքերդ փակում ես ու պատկերացնում մեկին պետքա հիշես , որ էդ ակնթարթները մի օր հավաքելու ես  ու սիրուն կերպով գրես հուշերիդ գրքում , որովհետև շատ ես ծանրացրել ․․․․․ էդ պահերը դրոշմվել են  սրտիդ , իսկ իրանք անցել են ։ ՈՒժեղ գտնվիր ։
Ամեն անգամ , երբ  կիսվում ես մեկի հետ , երբ որ քեզ թվումա ՝ հասկանում են  դա էլ է  պահ։  Մի՛ շարունակիր։ Կդառնա սովորություն  ու հետո կհասկանաս որ քո կյանքը կողքիններդ ամեն անգամ սիրուն գրել են , մեծ մեծ, քո փոխարեն ․․․Շատ բաներ էլ, մեջդ պահիր։ Զսպի՛ր  ։
Ամեն անգամ , երբ  մտածում ես մեկի մասին , ու բացում ես սիրտդ ․․․ մի՛ ասա  թե ինչքան ես կարոտել։ Իրենք չեն հասկանում ՝  քո սրտի խորքում ինչքան բարակ լարեր կան ․․․Անփույթ ջութակահարի պես պոկելու են  ու արագ փոխարինելու ․․ ինչ անեն, իրենց  նվագել է պետք։ Չ՛խնդրես։
Ամեն անգամ , զգացմունքներդ չե՞ս կարողանում զսպես ։ Էդ պահա ։ Չի կարելի էդքան բացվել, որ սիրուն կիսեն սիրտդ ։ Հետո չես կարողանա հավաքել։ Սառը եղիր ։
Ամեն անգամ , երբ  տոնում ես հաղթանակներդ  սովորիր այս ու այն կողմ ժպիտ չբաժանել ։ Ոչինչ էլ մի ասա ։ մԻ մասը ուրախանալու է, մյուս  մասն էլ ամեն անգամ քեզ տեսնելուց նախանձով լցված աչքերն ա հառելու  վրադ  ու ամեն անգամ օրդ փչացնելու են ։ ՄԻ՛ ասա։ Չգիտես ՝իրանցից քանիսն են իրականում բարի կամեցողներդ ։ Կսովորեն էդ պահերին  ու իրանց համար մեկ թշնամին կդառնաս ։ Իրանցից հեռու։
Ամեն անգամ , երբ սիրում ես ,  սիրված ես , երջանիկ ես ․․․Ինչ զգացում էլ, որ պատել է հոգիդ դրանցով բերանդ էլ պատիր, կապիր։ Ոնց կարող ես։ ՔՈ մեջ։ Միևույնն է դու ես քո ամենամեծ ուրախացողը ու ընտանիքդ ։ Էդ պահերը կիսիր հաշված մարդկանց հետ այլապես կգողանան քեզանից ։ Թույլ մի՛ տուր։
Ամեն անգամ , երբ գիշերները չես քնում ու նրա մասին ես մտածում ինքը քեզ նույնիսկ երազում էլ չի տեսնում ։ Գոնե, ինքդ քեզ էդ պահերին մի՛ խաբիր։ Մենք մեզ խաբում ենք, հետո իբր հիասթափվում ։ Չէ, էդպես էլ կար ։ ՀԻշի՛ր, որ նա ով քոնն է ՝ քոնն է ու չի մոռանում ։ Կամ կաս կամ չկաս ։ Քեզ մի՛ տանջիր անարժաններին մտքերումդ տեղավորելով ։ Չկան ։
Ամեն անգամ, երբ տխուր ես , էդ վայրկյանները մենակ քո հետ անցկացրու , մենակ քեզ հետ կիսվիր, որովհետև մենակ դու ես էդ պահերից գլուխ հանելու , իսկ կողքինները մենակ խանգարելու են քեզ ապրել դա ։ Ու էդպես  չի էլ անցնի։ Ընդունի՛ր։
Ամեն անգամ , երբ նոր մարդկանց ես հանդիպում ՝ խորացիր, թափանցիր ․․․Թող սիրտդ շատ խորը ընկալի նրանց հետո նոր թող քո կյանք , որովհետև էդ պահերին սխալ ընտրություններ ենք անում  ու իրանք քո համար պատուհաս են կդառնան։ Ուշ կլինի ազատվել իրանցից։Տարբերակի՛ր։
Ամեն անգամ, երբ տխուր ես ու քեզ թվումա ՝ մենակ ես ։ Շաաատ լավ ։ Զբաղվիր քեզանով ։ Ոչ-ոք պարտավոր չէ միշտ լինել ։ Դու ոչ- ոքի հետ հավերժ թելով կապված չես ։ Հետո հասկանալու ես, որ հենց էդ պահերն են քեզ սովորեցրել ։ Մենակության մեջ ենք բացահայտումներ անում ։ Էդ պահերը վայելիր , որովհետև մի օր կհասկանաս, որ կյանքիդ ամենասիրուն պահն էր։  ՄԻ օր։
Ամեն անգամ , երբ ստում են՝ նայելով աչքերիդ մեջ , երբ ստորաբար խաբում են , հիշի՛ր, որ դու և նա տարբեր մոլորակներից եք ։ Իրենց տեսակնա է էդպիսին։ Իրենց քո մոլորակից դուրս պետքա հանես , հարմար առիթի դեպքում էլ ժպտաս ու անցնես ։ Էդ պահերը մի օր իրենց տանջելու են ։ Անպայման ։ Իսկ դու մեծ ես, մեծ ես մնացել։ Հենց էդ քո մեծությունն էլ իրենք չմարսեցին։ Լուռ անցի՛ր։
Ամեն անգամ , երբ ցանկացած վատ ու լավ պահ անցնում է , հիշի՛ր ու լավ բաց աչքերդ ։ Տես ովքեր էին կողքիդ ։ Նրանք հաստատ քիչ են բայց քոնն են ։ Պահիր նրանց, ում հետ ճանապարհ ես անցել ՝ մի կյանք ես անցել ։ Ու եթե  նրանց կողքիդ լինելու  ակնթարթները անհաշվելի են ՝ ուրեմն քոնն են , համատեղ ուղի անցնելու համար եք ։ ՄԻ վախեցիր։ Ամեն օր ասա , որ սիրում ես ։ Ամենակարևորը , ամենաթանկը, որ ունենք՝ ԸՆկերներն են ։ Գնահատի՛ր ։
Ամեն անգամ, երբ որոշ մարդիկ փորձում են իրենց  թանկացնել , երբեք դու նույնը մի արա ։ ՀԻշի՛ր.  Քո արժեքը նրանումն է, որ դու անարժեք ես ։ Իսկ նա ՝ ում պետք ես , անպայման կհասկանա , կգնահատի, կսիրի ։ Հավատա ։
Ամեն անգամ, երբ սիրում ես , երազում ես  ․․․ էսպիսի պահեր են ։ Սթափ մտածիր։ Զենք մի տուր նրանց։ Իրանց թշնամին կդառնաս, որովհետև իրանց մտածելով  կարող են կանգնել ու ասեն ․ Իսկ ի՞նչ արժե սերը ։ Ու հավատա, իրենք, մի օր հասկանալու են դրա անարժեքությունը ։ Դա իրենց խնդիրն է։
Ամեն անգամ, երբ նկատում ես, որ քո կյանքում  Հակամոտիվացիաներ կան ՝  քո կյանքից հանիր իրենց արմատապես ։ Իրենք միշտ քեզ հետ են պահելու ինչ-որ մեծ գաղափար կյանքի կոչելուց ։ Նրանք բոլորը իրենց բացասական լիցքերն են թողնելու քո ամեն քայլի մեջ ։ Խանգարելու են ։
Ամեն անգամ, երբ անելանելի վիճակում ես չգիտես ինչ անել ՝ օկ ։Մի նոր բան սովորիր ։ Դա է քեզ մնալու ։ ՄԻ՛ հուսահատվիր, մի՛ քլնգիր քեզ ։ Հետո էդ պահերը կհավաքես ու արդյունքում ՝ իքնակատարելագործվել ես ։ Ամբողջ կյանքի համարա։
Ամեն անգամ , երբ ինչ-որ բան քո մոտ չի ստացվում ՝ կտրվի՛ր աշխարհից ։ Մենակ մնա։ Էդ պահերը ուրիշների վրա մի բարդիր։ Իրենք հոգնել են էդ պահերից; Ամեն մեկի կյանքն էլ, լի է ինչ-որ խնդիրներով ։
Ամեն անգամ ուղղակի հաղթի՝ր, հաղթիր ինքդ քեզ ՝ քո մեջ, սուս ու փուս։ Դու առաջ ես գնում , աճում ես ։ Ամենասիրու պահերը առջևում են ու բոլոր գույները քո մեջ են ։ Քեզ մնում է միայն բացահայտել երանգները։ Բացահայտի՛ր։ Իրականում, հենց դրանում էլ կլինի քո հաղթանակը։ Իսկ եթե հաղթում ես ինքդ քեզ , քո ներսում ՝ ուրեմն հաղթել ես և ինքդ քո դրսում ։ Ժպտա։ Կյանքը պահա ։ Էդ պահերը հավաքիր ափիդ մեջ ու կտեսնես՝ երջանիկ ես ։ ԴՈւ իրենց ունես ։

Comments

Popular posts from this blog